Support   |  Blog   | 

+45 53535803

nytbanner4

Service Management

box4  

En løsning, basseret på Visma Business, der henvender sig til alle virksomheder der arbejder med serviceopgaver – aftalebaseret så vel som ad´hoc opgaver.

Vores kunder udtaler:

  • Et unikt værktøj til styring af en serviceafdeling
  • Løsningen giver overblik og indsigt i hver enkelt serviceaftale
  • Store tidsbesparelser på trivielle opgaver

 

For virksomheder der har service som et forretning- område, er Visma Business Service Management det perfekte værktøj.

Håndtering af garantiforpligtigelser, serviceaftaler, ad hoc service og telefonsupport giver i samspil med rentabilitets- og effektivitetsanalyser, det optimale værktøj til styring og kontrol af servicefunktionen.
Visma Business Service Management er udviklet i samarbejde med Solutors A/S. Modulet er designet med henblik på at løse de operationelle og analytiske udfordringer, der er en del af dagligdagen i en serviceorganisation.

Direkte opslag på kundens udstyr, detaljeret historik på det enkelte individ i kombination med planlægning af serviceopgaver, overvågningsfunktioner og statusbilleder sikrer en optimal udnyttelse af ressourcer og medvirker til et højt serviceniveau overfor kunderne.
Integration af Visma Business Service med virksomhedens øvrige IT systemer giver en automatisk overlevering af
solgte enheder fra salg til service, alle muligheder for disponering, indkøb og lagerstyring af reservedele samt fakturering og debitorstyring.
Løsningen indeholder bl.a:

  • Fuld styring af serienumre fra varemodtagelse over salg til service
  • Stamkort per individ med historik på serviceopgaver
  • Individuelle typer af garanti inklusiv refusion fra leverandør
  • Serviceaftaler med periodevis eftersyn
  • Ad hoc service
  • Telefonsupport
  • Tidsregistrering med automatisk overførsel af timer til serviceopgaver
  • Samlet overblik over fremtidige og igangværende serviceopgaver
  • Løbende overvågning af deadlines
  • Overførsel af serviceopgave til ReeftMobile til brug for styring og opfølgning
  • Rentabilitetsanalyse på serviceaftaler
  • Statistik på fejl/årsagskoder på enkelte individer, modeller og grupper
  • Tids- og Effektivitetsanalyser
  • Statistik på gennemløbstider for serviceopgaver

Visma Business Projekt er basseret på ERP systemet Visma Business og kan således være en integreret del af en samlet løsning der også dækker regnskab og logistikfunktioner samt Visma Business projekt (Link til denne side)

 

 

bottombg